środa, 26 grudnia 2012

Potworna galeria #13

W świątecznym wydaniu Potwornej galerii Sparky z filmu "Frankenweenie" wykonany z piernika, na podstawie zdjęcia z facebookowego fanpage'a filmu Tima Burtona (oryginał dla porównania w dalszej części wpisu). Piernikowy Sparky powstał dzięki mojej żonie Patrycji, z którą co roku pieczemy pierniki na święta (moja rola polega na wkladaniu i wyjmowaniu ich z piekarnika ;). Wykonaliśmy dwa egzemplarze Sparky'ego - w pierwszym lepiej wyszedł nam kształt głowy, ale nieco gorzej oczy; w drugim vice versa. Za wycięcie kształtu odpowiedzialny byłem ja (używałem kółka do cięcia pizzy oraz noża), Patrycja zajmowała się oczami i nosem. Oczy wykonane zostały z polewy czekoladowej nakładanej specjalnym pisakiem oraz lukru nakładanego palcem - była to najtrudniejsza część całej operacji. Szew pooperacyjny wykonaliśmy z polewy czekoladowej, której użyliśmy także jako "kleju" do przyklejenia nosa z rodzynki. Zapraszamy do galerii...

Nasz pierwszy Sparky-piernik!
Bliski oryginałowi kształt głowy,
trochę gorzej wyszły oczy oraz brwi
przypominające słuchawki telefonu ;)


Drugi Sparky-piernik; trochę za szczupła głowa, za to
znacznie lepiej wyszły oczy oraz brwi.

Tu można porównać obydwa egzemplarze ;)

A to oryginał


Piernik Sparky wykonali: Patrycja Pernak-Donica & Rafał Donica
Foto: Rafał Donica



1 komentarz:

  1. Oczy na ostatniej focie rządzą - on już wie, co go czeka... :D

    OdpowiedzUsuń